Retourneren, ruilen en annuleren
Het is vervelend als iets verkeerd geleverd is of niet naar wens is, maar daar gaan we iets aan doen.
De basis van retourneren
- Binnen 14 dagen na ontvangst kan je het product retourneren, mits het product in de zelfde staat is waarin het is geleverd.
- Wij betalen het aankoopbedrag zo snel mogelijk terug.
- De retourzending kunnen wij in overleg voor jou uitvoeren. Houdt er rekening mee dat we deze kosten in mindering brengen op het aankoopbedrag.
Vraag en antwoord
Je meldt je retour binnen 14 dagen na de aankoop aan via het online retourformulier.
Let op! Stuur niet zomaar een retour naar ons kantooradres in Hilversum, maar volg de instructies in de e-mail zodat jouw retour netjes aankomt in ons magazijn.
Je kan het product retour sturen naar ons magazijn in Alkmaar. Zorg dat je eerst het retourformulier hebt ingevuld voordat je het product terug stuurt. Na het invullen van het formulier ontvang je instructies om het product retour te sturen.
Niet in alle gevallen is retourneren gratis. Voor meer infromatie kan je contact opnemen met onze klantenservice.
Hebben wij een verkeerd product geleverd?
In dat geval is retourneren of ruilen gratis.
Heb jij per ongeluk een verkeerd product besteld?
Dan is retourneren voor jouw kosten. De retourkosten hangen af van het product dat je hebt besteld.
Een duurder product
Wil jij het product ruilen voor een duurder product? Neem dan contact op met onze klantenservice. We sturen je een betaallink met het verschil en ruilen het product om.
Een goedkoper product
Het verschil in prijs storten we direct terug naar jouw bankrekening en we ruilen het product om.
Voor het annuleren van je bestelling dien je zo snel mogelijk na het bestellen contact op te nemen met onze klantenservice. Hoe eerder we het weten, hoe eerder we het proces kunnen stoppen.